There's nothing to live for when I'm sleeping long.

Sömn är nog den allra bästa medicinen som finns. Vaknade kl 14.00 (!), vilket inte var speciellt kul i sig, men jag mådde ganska mycket bättre än igår, och det är ju inte helt fel!

Idag tänkte jag att jag bara skulle chilla lite, dricka en massa te, ge mig på Twilight-böckerna som jag fortfarande inte ens öppnat, endast för att jag får dåligt samvete för att jag egentligen borde läsa mina körkortsböcker... Men ja, kanske kolla på film också? Har ni några bra idéer på filmer? Jag har en hel hög osedda DVD-filmer här hemma, men jag är lite småkräsen när det gäller film och när jag är hemma och sjuk blir det pinsamt nog oftast riktiga tjejfilmer i amerikansk high school-anda...

Nej, beslutsångest är inte min grej. Nu går jag och kokar te, hörs senare!
Puss


Kommentarer
Skrivet av: Filip

tycker lite synd om dig, hoppas du blir frisk snart! såg en riktigt bra film igår som du borde se också om du inte redan gjort det: Shutter Island. Ta hand om dig:) kram

2010-09-06 @ 16:07:11
Skrivet av: Micaela

Svar till Filip: Tack så mycket :) Shutter Island har jag hört mycket bra om, får se om jag vågar se den! Kram

Skrivet av: Anonym

2010-09-06 @ 17:00:38
Skrivet av: Fanny (tiefling.blogg.se)

Vill du ha en länkning i min meny? (:

Gör som det står här så får du det!

http://tiefling.blogg.se/2010/september/manadens-blogg.html

(ingen tävling)

2010-09-06 @ 17:00:50
URL: http://tiefling.blogg.se/
Skrivet av: flink

sv ;Tack kram! :)

2010-09-06 @ 17:33:38
URL: http://flinkcarolina.blogg.se/
Skrivet av: Tobias Hallberg

Hm... Har ingen koll på chick-flicks... Tänkte faktiskt på Schindlers List, men den haru ju precis sett xP Själv är jag mer inne i serier, man bestämmer liksom själv hur länge man vill kolla, flera timmar lr bara 20-40 min (beroende på avsnitts-längd :P). ;)



Vet inte om du har kollat på Chuck lr Dexter, men de e awesome båda två, Chuck e min personliga favorit-serie ;)

Film: Haru sett Zombieland? Den e riktigt nice!! Men blodig, så om du är känslig för sånt så... :P

2010-09-06 @ 17:39:49
Skrivet av: Micaela

Svar till Tobias: Serier är min bästa vän, speciellt Vänner och One Tree Hill, så sånt kollar jag på jämt ;) Och jag klarar knappt av blodiga filmer! Om det inte är typ Kill Bill eller nåt...

2010-09-06 @ 17:43:31
URL: http://micaelabergne.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback